Kossa...

Igår när jag jobbade var Isabelle med sin morfar och Helen. Hon var nyvaken och grinig när dom kom, men när jag åkte var hon på glatt humör och lekte utav bara den. Dom verkade haft en bra dag med en massa lek och skoj. Vräkt i sig pannkaka, vart på promenad, osv. Tror dom uppskattade varandras sällskap allihop :)

Måndag.
Jobbsi till onsdag, sen ledig igen.
Isabelle har ju inte vart på dagis sen ca. 1½ vecka tillbaks. Märks alltid när man lämnar. Hjärtskärande!
Igår gav jag henne en ny tandborste med Nalle Phu på. Och tänk vad glad hon blev.
-Ååååh TACK mamma. Vilken fiiiiiin!!!!
Haha älskade sötnöt!

Lite stökig har hon vart dom senaste nätterna. Hon kommer över till mig i vanlig ordning, och sen rullar hon omkring som en tornado. I natt blev det en massa snackande också. Hon skulle ha en massa grejer som inte fanns där. Och skulle hon ha mammas eller det andra täcket? Det var frågan. Tålamodet är inte på topp mitt i natta. Inte på dagarna heller för den delen. Vet inte vad det är med mig. Pms-kossa konstant?

På fredag åker vi till Ljusdal och jag funderar på om jag ska våga åka buss med Isabelle. Jag vill ju inte köra bil på söndag, jag vill inte ta det lugnt på lördag och fröken prupp har ju velat åkt buss länge nu. Har vi någonsin åkt buss? Jag tror inte det. Bara tåg. Mmm, det kan bli en spännande upplevelse.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0