Skärtorsdag

Jag känner mig såå stressad på nåt vis. Jag har skrivit en lång lista med punkter som jag tänkte bocka av inom en snar framtid, men jag får ju ännu mer ångest när jag tittar på den. Och många saker kan jag inte göra något åt. T.ex. framtida jobb och skola? Ge mig svar då! Nu!

Jag jobbar i vanlig ordning, men tänkte komma ifrån en timme tidigare så vi hinner med bussen. Isabelle är ledig och är med sin papi, så förmodligen är hon inte speciellt kärringlik när jag får se na. Hon får vara påskkärring i morgon.

Ska bli kul att träffa alla mina bästisar i helgen. Wee!! Vi tänkte gå all in på påskafton. Men vad ska man ha på sig? Den ständiga frågan. Och varför har jag bara fula, gamla kläder för? Jag skulle behöva pengar + en personal shopper. Jag känner mig så ute jämt. Gammal och grå och fjantig. Äh... bara gilla läget. Jag fyller trots allt 27. Då är det inte lätt att hänga med i modevärlden. Men den viktigaste frågan är ju egentligen: Vart ska vi ta vägen innan krogen? Och vilken krog? Pest eller kolera? Jävla Ljusdal. Jag både älskar och hatar den orten.

Nä nu ska jag äta min äckliga lunch. Sen ska jag åka och köpa fika för jag kommer inte äta mycket av den där kycklingwoken. Det är ju skärtorsdag och min älskade arb.kamrat är nog sugen på något sött.
Glad pårre!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0