Skilda världar

Förresten...är jag den enda som stör mig på den där ständiga Skilda världar-reklamen? Det är år 2012. VEM vill titta på Skilda världar idag? Kanske därför reklamen fortfarande går, för absolut INGEN vill ha den där skitboxen. Jag erkänner. Jag följde alla avsnitt slaviskt när jag var yngre. Men vad hade man för alternativ egentligen? Till och med då så visste jag att detta är INTE bra! Jag visste trots min låga ålder och erfarenhet att detta var USLA skådespelare och en VIDRIG story. Sjuka jävlar alltså! Jag vill inte påminnas om Skilda världar! Hör ni det?? Jag vill inte höra Stinas namn en gång till med den där täppta jävla näsan-rösten. Inte ens snygga var dom. FY!




Äckliga incest-tvillingar har jag sett nog av!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
PYSSEL FLICKOR

Hej där goding :)

Vi har dragit igång en mysig tävling i våran blogg där du kan vinna en egen skyddängel. Vi skulle bli super glada om du ville vara med:)

http://pysselflickor.blogg.se/2012/april/tavling-misshutese.html#comment

2012-04-18 11:09:31
URL: http://pysselflickor.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0