Skratt

Blev inte helt arb.lös den här veckan heller. Har jobbat i ljusdal och ska dit i morgon igen och fortsätta jobbandet. Men nästa vecka ska jag nog vara ledig helt hoppas jag. Jag har lite svårt att säga nej till jobb, men den här månaden har det vart mycket.

Vi åkte hem igår eftersom vi hade cirkusbiljetter. Vi var på cirkus skratt! Den var riktigt rolig faktiskt! Isabelle fick dock lite myror i brallan på slutet.

Idag fick stumpan gå på dagis en stund. Första riktiga dagen på Eken! Jag fick vara med på samlingen. Skoj skoj :)
Och sen blidde det buspalatset. Fullt ös! Sen hemåt, slängde ihop en pannkakstårta och mumsade ute med Jennie & CO. Efter bad så var det bums i säng och dom stora blå stängdes på en gång.

I morgon åker vi som sagt till Light valley. Stumpan får vara med "molsaj" på kvällskvisten och sedan vidare till mommen. Själv jobbar man natt! Yiippee ki yay motherfuckers!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0