Nyttig?

Dagarna tuffar på som vanligt. Jobbar och pluggar. Lite roligt att använda p-ordet faktiskt. So far so good!
Körde lite kettlebell i söndags. Det känns än idag kan jag lova. Jag borde verkligen ha lite mer regelbundenhet i min träning så jag slapp denna träningsvärk som uppkommer efter varje pass jag går på ca. 1 gång/månad.

Vägde hur som helst upp det med 2 semlor igår. Alltså, jag är rätt så orealistisk när det gäller sånt. Helt seriöst tyckte jag att gårdagen var en "nyttig" dag för mig. På riktigt! Så länge jag inte mockar i mig ett halvkilo godis så är det lugnt liksom. 2 semlor? INGENTING i min värld. 1000 kalorier in the real world. Men vem fan räknar kalorier?

För övrigt fryser jag om tassarna och längtar till helgen.







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0