Vattkoppsdags?

Att dra en pink i sängen 10 minuter innan vi ska kliva upp var väl inte den mest ultimata starten på dagen/veckan. Men men...sånt som händer! (OBS! Måste klargöra att det INTE var jag som drog pinken...) 

Sen går det tydligen vattkoppor på dagis nu. Och det kan visa sig typ 2 veckor efter man blitt smittad. Mmm...spännande att se om det är vår tur nu snart. Många brukar ju vilja ha det överstökat när dom är små. Det förstår jag. Själv var jag typ 11 år när jag fick mina koppor. Jag såg ut som en pestsmittad tonåring som hade hysterisk acne lager på lager. Fy fan vilken syn! Mamma försökte visa upp mig för släktingar och vänner som om jag vore ett odjur på cirkus eller nåt. Hon fick dock aldrig knäppa kort på eländet. Tack och lov!

Det blir ju förjäkla jobbigt om jag skulle behöva vabba i en hel vattkoppsevighet. Men nån gång måste man gört!
Det är väl bara att vänta och se...Men det kanske inte är det lättaste att se då hela Isabelle är full av prickar ändå. Mollusk-ungen nr.1!



Mor och dotter -Vattkoppsredo?






Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0