Boobie-smash

Igår kom farmor & farfar på besök. Jag bjussade på lite god lunch för omväxlings skull. Tänk vad mycket mat jag fått av dom i mina dar! Sen hängde jag med till Ljusdal. Bellis fick vara med sin pappa. Blidde lite innebandy på kvällskvisten. Alltid lika roligt! Inga nötter krossade jag denna gång, men min högra boobie fick smaka på en ordentlig smäll. Karma is a bitch!

Sovmorgon idag minsann! Skönt som faaaan rent ut sagt! Frulle med familjen, sen fick jag skjuts till Delsbo och lite tjattrande och promenixande med Madde. Tog bussen därifrån. Mitt busskort krånglade, busschafförn blev less och lät mig åka gratis. Man tackar! Sen besteg jag Kristineberg innan jag kom hem. Jobbigt, men bra!

Lite shopping på maxi och resten av kvällen blir lugn. Ska unna mig lite hallon och grädde nu på kvällskvisten, annars har det vart snålt med kolisar denna vecka. Känns riktigt bra!

I morgon har jag en Bodyattack inbokad. Annars får vi se vad vi hittar på resten av helgen.
Trevlig helg!



P.s Saknar sommaren...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0