Heldag

Igår hade jag och Isabelle en heldag med faster Elin och kussen Gabrielle. Fick dagens träning genom att dra Bellis i pulkan hit och dit och upp och ner. Det blidde rätt så svettigt! Lite lekande, gnabbandes, ätandes och tjattrande gjorde så att dagen gick väldans fort! Det går ju oftast fort när man har roligt. Isabelle ville inte alls åka hem. Hon lekte så bra med Gabrielle och även med lille Milian som kom förbi med sin mamma. Dom lekte affär och hade strikta kösystem till dom som skulle handla :)

När vi kom hem slumrade stumpan till i soffan. Det tar på krafterna att hålla igång på det viset. Och efter lite mat så var det kväller på riktigt. Somnade ovaggat!

Idag är det måndag. Efter en vecka med mitt nya liv så har jag tappat prick 3 kg. BOOOYAAAH! + ett antal centimetrar här och där! Jo, man tackar! Mycket bra start på veckan! Jag älskar "första veckan", det är ju då man tappar mest. Ska bli spännande att se hur det blir nästa måndag.

Annars är det jobb som gäller må-to.
Have a nice week folks!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Men härligt! BRA JOBBAT!! :) :)

Och jo angående min efter-maten-vägning: vill väga mig på kvällssidan för att få ett så realistiskt resultat som möjligt. Vill inte lra mig själv med morgonvikten :) Men däremot kanske man borde vänta lite med tanke på att magen brukar svälla lite alldeles efter mat så mätningen kan ju bli fel. Får göra om och göra rätt nästa söndag :)

2012-01-09 20:36:55
URL: http://cochise.blogg.se/
Saara

Men vad har du gjort för att tappa dom kilona? :)

Tränat som en tok?

2012-01-10 08:46:36
URL: http://Saarakurvinen.bloggplatsen.se
Anonym

Hur har du gjort för att tappa de? Tränat som en tok? :)

2012-01-10 08:49:31
URL: http://Saarakurvinen.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0