Katastrof

Igår hände det som jag fruktat många gånger, men som inte skulle hända mig. Jag fick för mig att rensa ur min dator. Städa litegrann. Avinstallera litegrann. Man har ju mycket skit som man aldrig använder som bara tar upp plats. Så jag tog bort lite grejer. Det skulle jag aldrig gjort. Efter all skit var rensat, papperskorgen tömd, så tänker jag kolla ut en ny bild på Bellis som jag ska ha på skrivbordet. Inte en enda bild fanns kvar i hennes mapp! Många andra bilder fanns men ALLT som jag har sparat i mappar på henne från födelsen tills nu är borta. Det grämer mig något enormt. Jag vet att jag har framkallat många kort tack och lov. Sen har jag ju bilder på bloggen, fejjan och bilddagboken, men asså det är katastrof! Jävla klantarsel! Jag ska fan aldrig göra nåt så dumt igen. Jag kan inte begripa vad som hände. Jag tog ju inte bort nåt bildprogram vad jag vet. Men tydligen då. Alla gamla festbilder har jag kvar. Nödvändigt! Många av bebisbilderna har åtminstone Tommie på sin så jag kan ta ifrån honom. Så kan det gå när man försöker sig på saker man inte vet något om!

Nå väl...igår somnade skruttan redan kl 18. Vaknade i natt vid halvtre, då ville hon komma upp. Öhm...I dont think so little sweetypie. Sen sov vi vidare till 6.45 då klockan ringde. Vore smått jobbigt annars alltså. Så fröken lär vara ordentligt utvilad idag. Hon var som en liten solstråle i morse. Fast en ganska seg sådan. Jag måste börja ställa klockan tidigare alltså. "Gör om, gör rätt" är nog Isabelles motto för tillfället.

I morgon kanske vi tar oss en svängom till Ljusdal igen. Det är ju innebandy-torsdag ;)



Yo bitcheeees!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E-bear

Extern hårddisk är grejen!

2012-01-12 11:21:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0