Kurslitteratur

Det blidde jäkligt rosa här. Inte det ultimata, rätt så fjantigt, men jag orkar icke mer! Uppdatera sidan om den ser skitskum ut.

Annars sitter jag här och fryser och förbannar min armbåge. Håller på och letar lite kurslitteratur på nätet. Böcker är dyra alltså. Förstår inte hur jag ska hinna läsa 6 böcker på 4 månader. Jag har ju hållt på med en enda i 4 månader och är fortfarande en bit kvar... Nå väl. Hoppas jag får tag i nån så kan jag tjuvstarta lite. Jag har hittat några begagnade som jag mailat om. Kursen börjar ju inte förrän den 16/2. Spännande!!

http://kursplaner.hig.se/bologna/visakurs.php?IDKP=381899&lista=sista


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0