Ohälsans tecken

Bäst jag skriver ett mer positivt inlägg idag så man slipper se ordet "bäcken" varje gång man klickar sig in hit.

Snaaaart ledig! Välbehövligt! Isabelle har fått vart ledig hela veckan. Hon har vart så snorig och kraxig så hon har vart med pappsen ist för dagis. Men i morrn tar vi vårt pick och pack och åker till Ljusdal. Blir en långweekend för pluttan. För på lördag åker jag nämligen till Gävle och hälsar på Linda! Möter upp Elin där också. Härligt att kunna mötas halvvägs! Och kanske nån till? Ska verkligen bli kul! Jag kräver miljöombyte helst varje helg.

Denna vecka har gått i ohälsans tecken och kommer så fortsätta. Varför måste jag jämt vänta tills det blir måndag innan jag kan ta tag i det igen? Nå väl...lite träning blir det i morgon iaf. Jag & Leffe mot världen!






Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0