Pinky Pie

Idag har vi tagit bort julen här hemma. Eller...nästan hela julen. Den som känner mig vet att jag sällan gör saker helhjärtat och går all in då det är nåt. Nä, lite gardiner, dukar och en stackars ljusstake är kvar.
Jag har köpt nya gardiner till köket idag iaf. Får se hur det passar sig med grönt. Blir nog bra det, den dagen jag orkar hänga upp dom. Har även rensat ur en massa kläder som jag ska lämna in på Rio-kompaniet. Gud så skönt!

Nu är det lördagsmys (?) med en massa levande ljus överallt...men inget godis. Åh, vad sugen jag är! Kollar på Gladiatorerna och blir lite peppad att träna åtminstone. Fast lite pinsamma är dom... dom där gladiatorerna.



High five = Pinky pie, enligt Isabelle.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0