Skitliv

Fy fan vilken jävla svacka. Botten is nådd! Vilket jävla skitliv! Så känner jag. Jag känner ingen som helst tacksamhet eller glädje över nåt idag. Jag vill gräva ner mig under täcket alldeles ensam och kolla på Hem till gården, äta godis, dricka sprit och pissa i ett bäcken.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Ibland behöver man gräva ner sig lite för att det ska kännas bättre sen. Så jag tycker att du ska ta och äta godis, ta dig en fet grogg och titta på hem till gården (men avstå från bäckenet) så kanske det känns bättre imorn. Efter regn kommer solsken! Hälsningar optimisten

2012-01-24 18:57:18
URL: http://cochise.blogg.se/
Linda

Så måste man få känna ibland... Men gräv inte ner dig för långt bara, för du måste hinna klättra upp ur gropen innan helgen;) Har du inte hunnit hela vägen tills på lördag så ska jag banne mig dra upp dig låååångt ovanför gropen :D

2012-01-24 22:16:49
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0