Skitsnack

Ännu en jobbhelg har börjat. Eller en jobbvecka. Lö-on. Sen 4 dagars ledigt. Längtas!!

I Torsdags tog vi det rätt så piano, me and Bellzor. Mamma kom och passade stumpan medan jag var och skänkte mitt värdefulla blod igen. Den här gången tog jag mig en liten ståltermos som gåva. Grejt!
På eftermiddagen hälsade vi på hos Olivia & CO.

Och igår var det dags för tandläkaren, både för mig och mini-me. Den här gången gick det jättebra. Isabelle garvade och fjantade sig så det gick hur bra som helst att kolla i lilla munnen. Eftersom hon var så duktig fick hon en tandborste och en liten groda. Nöjd tjej!
Efter en vurre på stan så fick Isabelle åka till farmor&farfar en sväng så jag kunde få ligga i tandläkarstolen i lugn och ro. Gick bra för mig med. Inga hål! Jag blir lika chockad varje gång det händer. Finns kanske inget mer att laga i min hemska mun? Krafsade lite tandsten bah, blödde som en gris. To much info? Herregud, nu kommer jag på mig själv igen. Varför i hela friden berättar jag om mitt tandläkarbesök? You sick fuck.
Och varför lägger jag in engelska fraser här och där? Försöker jag vara ball? Pratar jag så på riktigt? Hmm...sidospår (som dom säger i dom häftiga bloggarna).

Nå väl...igår kom Madde på besök och utnyttjade mig maximalt. Först tvingade hon mig på maxi på en fredageftermiddag för att välja hårfärg. Hopplöst fall! När vi kom hem så fick jag så lov att vräka i blondering i hennes hår samtidigt som jag lagade mat. Sen åt hon upp min mat. Drack upp mitt te. Sköljde ur blonderingen och efter några hysteriska skrattanfall så klämde jag i den röda färgen i hennes stackars hår. Sen stod den arma flickan i ca. 25 minuter och sköljde och sköljde och sköljde. Jävla tur man bor i hyreslägenhet med varmvatten som ingår. Nå väl. Resultatet fick blandade reaktioner. Hon skulle köpa en extrafärg på vägen hem och göra resten själv. Vill dock poängtera att det inte är mitt fel. HON tvingade mig och tjoffa i allt på en gång. Men då vet vi hur det blir om det blir en nästa gång. Det sista hon gjorde innan hon gick, var att sno min mössa. Vi kan väl säga att vi är kvitt kanske...

Herreguuuud vad mycket skitsnack på en så liten yta det blev.
Trevlig helg!



Ca. 10 minuter in på sköljningen...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

hahahahaha omg! Tack för att jag fick utnyttja dig Malle :) Sitter för övrigt med 4:e färgningen i nu...stackars hår :P

2012-01-21 13:58:57
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0