Sökes

Är lite kass uppdatering här alltså. Men jag kan ju inte rå för att det inte händer så värst mycket i mitt liv. Plus att det är skittråkigt att blogga utan bilder. Jävla kabel. I stället för att köpa en ny kabel till mobben så känns det lite lättare att kanske beställa en helt ny telefon. Vore nice att få joina wordfeud-träsket. Fast risken är väl att det är so last year när jag väl får tag i det...

Nå väl...var till buspalatset igår. Alltid lika skoj. Och alltid så åker jag hem ärrad för livet. Jag åkte den stora rutchkanan med Isabelle och slog i armbågen så det svider och bränns nå djävulskt. Och så en lätt whiplash-skada på det.

Denna vecka är det jobb må-on + lö-sö. Slänger ut jobbinfo så alla vet! Jag jobbar till 16 och söker sällskap helst varje dag... Och så söker jag barnvakt på fredag mellan ca.12.30-13.45? Isabelle har tandläkartid kl. 11 och jag vid 13. Det vore ju mest praktiskt om vi hade samtidigt så kunde Barbro undersöka oss båda för då kan ju Bellis härma mig och gapa för kung och fosterland. Nå väl, jag vill då inte ha stumpan kutandes på folktandvården när jag ligger okapabel till att ränna efter na. Men det löser sig!

Nu står mitt vackra promenadband bredvid mig på jobbet och stirrar argt på mig för jag har inte provat det tillräckligt mycket så nu är det dags! Vågen visade +-0 i morse. Tråkigt, men några centimetrar försvann iaf. Och inte ger vi upp för det inte!

Ha en fin vecka !



Snor väl en kass bild från T-dad i brist på egna.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Jag vill också kunna spela wordfeud. Men när vi väl får det så får vi vara 'last year' tillsammans :)

2012-01-16 19:55:10
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0