Booort

Just nu känner jag ett enormt behov av att åka bort! Bort bort bort och ha semester! Jag vill köra en bra bil, åka till någon djurpark, hyra en stuga, sitta i en brassestol med en kopp kaffe, ha vackert väder, bada, sola och bara vara! Vi hade funderingar på en furuvik-tur i morgon bara för jag vill booooort, men det ser ut att bli regn så vi får hitta på något annat på min lediga dag. Något som finns här i stan. Kanske Mulle Meck, eller trollskogen? Synd att badhuset har stängt på sommaren. Vi får ta och plaska i badkaret i stället... Nästa vecka blir jag iaf ledig som det ser ut idag.

Nå väl... jag har vart så himlarns trött sen jag kom hem från jobbet så snart däckar jag ihop. Inte för att det vart speciellt ansträngande idag, men jag blir trött och tung i huvudet ändå.

Natti!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
;

2012-06-26 22:30:47
Madde

Ni får väl åka till gävle ändå och ta en tur till äventyrsbadet istället för till furuvik :) Eller till s-vall och bada, närmare :) Hoppas ni hittar något att göra i det osomriga vädret!

2012-06-26 22:31:59
URL: http://cochise.blogg.se/
Saara

Åk till delsbos utebad! Jag följer gärna med ngn dag, vore jättekul :) Bara de är bra väder så vore de superskönt att ligga där och jäsa.. eller vad säger du?

2012-06-27 14:19:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0