Bättre sent än aldrig...

Krig är hemskt. Men priskrig är underbart! Nu har jag beställt mig en sån där telefon som har ett äpple på sig.
345 kr /mån. Ring, sms:a, mms:a och surfa hur mycket som helst! Bindningstid i 2 år får man stå ut med. Tycker det låter fenomenalt. För jag kan väl aldrig tro att dom kommer lura mig på någe vis. Då blir jag less! Man fick välja mellan Tre och Tele2. Jag valde Franks tele2. Jag gillar egentligen inte dom, men har hört att tre kan ha kass mottagning så...

Jag längtas efter den nu, men är samtidigt orolig. Kommer jag kunna leva ett normalt liv efter detta?


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Nej men nu läll, ska du också ansluta skaran och bli en av dem? :) Själv har jag skyhöga tankar om den där äppletelefonen så skulle jag skaffa en så skulle jag nog bli besviken, fast who knows? :)

2012-03-28 22:11:20
URL: http://cochise.blogg.se/
Sara

Nix - nu blir livet aldrig som förr igen ;) välkommen till iPhoneträsket!

2012-03-28 22:15:27
URL: http://saramariatherese.devote.se
Elin

Ska vi wordfeuda nu?

2012-03-29 14:26:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0