Tänk att man kan sakna någon som driver en...

20120102686 (MMS)

Tänk att man kan sakna någon som driver en till vansinne varje dag. Testar och tjatar och har knäck i öronen så fort jag säger nåt. Jag Jobbar långpass i helgen så hon Får göra sin pappa galen för omväxlings skull. Fast där är hon säkert mer behändig. Jäkligt tur hon är charmig ibland också och informerar hur mycket hon tycker om sin mor och vad fina kläder jag har osv. Då Får hon pluspoäng och allt gnäll är som bortblåst... För 5 minuter tills det börjas igen. Längtar till i morgon. Då ska jag pussa na som det inte fanns någon morgondag. Fortsatt trevlig helg!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0