Lediga

Nu har jag haft en sån där bra arb.vecka då jag bara jobbat må-on. Har hittills inte hunnit med så mycket. Friskförklarade mig i lördags, drog till Linda och körde lite mello med henne och Elin. Och så lite Järnvägs som grädde på moset. Hade riktigt kul. Var ju längesen man var där nu. Hostan blev väl inte bättre, men det hade den inte blitt om jag stannat hemma heller. Men dra arslet över ögat vad jävla ont det gör i vänstra sidan av magen när jag hostar. Sjuk smärta! Men annars är det bra, förutom att jag är lite irriterad för barngrupperna på dagis skall utökas för det står så många barn på kö. 58 barn kommer vara inskrivna i huset på 3 grupper. Det finns säkert dom som har det värre, men det tycker jag låter mycket. Dom ska sätta in mer personal men det spelar ingen roll tycker jag. Tillräckligt örsigt som det är. Den här veckan har det dock vart lugnt eftersom det vart sportlov. Men öppna fler förskolor då för i helvete! Hur svårt ska det vara?

I morgon åker vi till Sundsvall. Alltid lika kul att komma ut på lite utflykt och köpa lite förnödenheter på IKEA. Jag mår så bra i själen då! Isabelle får följa med. Hon är en bra shop-blocker. Man vill ju inte att det går överstyr. Hon skulle köpa en pall, en stol och en prinsess-säng. Jaja...om hon skiter ut pengar i morgon så får hon väl köpa det då. Själv längtas jag till korven.

Resten av ledigheten har vi inga direkta planer. Jag vill ju åka till kajevall innan snön smälter. Fast det kanske redan gjort det? Annars hoppas jag kunna njuta av solen och insupa lite d-vitamin som vi misade hela förra veckan.



s ö t p ä r a

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0