Blodigt

Helgen är över. Jag har mest jobbat. Fast när jag jobbar helg känns det bara som jag jobbar på låtsas. Nu är det måndag och nu är det på riktigt.

Hämtade Isabelle hos pappsen igår, då skulle skulle hon skena runt vid vändplan på solbågen och vurpar självfallet och gör illa handen. Blev lite ledsen. Men när vi kom till bilen såg hon att det var BLOD på handen. AAAAAAGGGHHHH! BLOOOOOOOOOOD! Sicken panik! Plåster asap. Sen somnade hon på soffan direkt när vi kom hem, alldeles likblek. Inget vårdarbete för henne när hon blir stor tror jag.
Själv stänkte jag ner hela min tröja med näsblod här om dagen. Om man stoppar in en bomullstuss i näsan bör man inte klämma på den när man ska byta tuss. Det blev ett splatter-stänk på tröjan som taget direkt ur en skräckfilm.

Denna vecka består av jobb fram till onsdag. En tripp till Ljusdal på torsdag. Sen måste jag ta en titt där jag ska jobba i sommar, få schema, lämna in schema till dagis som egentligen skulle vart inne 15 april. Ooops. Men vad gör man när man inget vet? Fixa vikarier, ringa om mitt bredband som inte funkar, baka kakor, söka utbildningar, handla en massa, osv. Sen kan man ju hoppas att bilen rullar framåt och inte får för sig att stanna. Nu är det nånting fel igen... Det lät ju som en kul vecka! Hatar en massa måsten!

Have a nice week folks!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0