Ett nytt kapitel

På födelsedagen blev jag firad ordentligt och hade besök hela dagen lång. Fick en massa fina saker och jag kunde inte vart mer nöjd! Älskar att ha fina människor runt omkring mig!

Dagen efter började ett helt nytt kapitel i mitt liv, eller hur man nu ska säga. Ibland går livet sina egna vägar, man kan inte kontrollera allt och nu har jag ingen aning om vart jag är på väg. Det känns otroligt konstigt och orealistiskt och fruktansvärt läskigt att jag nu inte längre har ett jobb att gå till. Det här var mitt sjätte år med samma arbetsplats och samma människor runt omkring och nu är det slut. Även om jag vart på jakt efter nytt jobb så känns det bara så obeskrivligt tomt.

Jag klarar mig över sommaren. Det är förmodligen till hösten helvetet börjar om jag måste börja stämpla. Jag håller tummarna för att komma in på någon utbildning.
Och Isabelle får nu gå på dagis 3 timmar per dag. Men det blir nog knappast varje dag. Det känns också konstigt. Och hon är mycket besviken på att hon inte längre får äta frukost på dagis. Hon som brukar sleva i sig minst 3 portioner gröt om mornarna. Min gröt är tydligen inte lika omtyckt.

Nå väl... denna vecka har jag fått två arb.pass i Ljusdal, så i morrn åker vi dit, och på lördag ska jag träffa tjejerna. Det ska bli riktigt kul!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0