"Hej! Jag känner för att visa upp mina ble...

img_0227 (MMS)

"Hej! Jag känner för att visa upp mina blekfeta ben på bloggen." nä jag ville bara visa alla mina fina blåmärken. Visa hur ball jag är liksom. Att jag klagar inte när gubbjäklarna envisas med att skjuta på mig i stället för mål. Tror dom missat poängen. Nå väl. Skjut på bah! Snart är det dock sommar och detta är väl inget jag vill skylta med då men... Skitsamma! I morrn åker vi hem. Då ska jag baka dom godaste kakorna i världen. Typ det jag planerat. Trevlig helg önskar jag och benen. P.s dom ser värre ut i verkligheten. Tjing!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Amanda

trevligt att du har fötterna på min kudde å så

2012-05-12 13:29:51
URL: http://skogamanda.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0