Psykiatrin...

Dagarna ser annorlunda ut nu alltså. Det känns fortfarande ovant att inte ha ett jobb att gå till. Denna vecka verkar det inte bli något sånt alls. Men i morrn åker jag till Gävle för lite kvalitetstid med Nordis och få sova i hennes sköna säng! Love it! På torsdag har jag mitt livs första tenta. Jag känner mig jätteosäker på allt. Inom psykiatrin flyter allt ihop, allt är så luddigt och skumt. Får se hur det går... Egentligen kan jag ju bara tänka på mig själv och mina bekymmer så då borde jag nog kunna ge svar på alla frågor. Jag känner ju såklart att jag är drabbad av allt jag läser om. En hypokondrisk, deprimerad, autistisk, ocd-drabbad borderlinare med social fobi och koncentrationssvårigheter som förmodligen beror på psykodynamiska orsaker. Yes, that´s me! Kommer gå bra det här. Jag är som gjord för psykiatrin! Jag ÄR psykiatri. Längtar tills jag får börja jobba med det!







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Lycka till nu!

2012-05-29 22:32:03
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0