Ännu en lördagkväll flyter förbi...

Hallå...Kom på att det enda jag skriver om är bebisrelaterat så nu tänkte jag undvika det för en gångs skull.
Men saken är den att jag verkligen inte gör något intressant om dagarna så det är bara onödigt att skriva upp tycker jag...wellwell...nån gång ibland kan man väl göra det då...

Jaha så sitter man här ännu en lördagkväll...
Jag har inget liv längre.
Det kanske jag inte hade mycket av förut heller...
Men förr var det krogvändor så gott som varje helg...då träffade man folk åtminstone...
Nu känner jag mig enbart skygg och osocial.
Träffar nästan aldrig folk...bara dom gamla vanliga.
Fast skönt att komma bort från allt som var också.
Man levde inte särskilt nyttigt då. Drack och rökte som bara den...
Skönt att slippa vara bakis, ha massa hosta och stinka rök.
Hoppas jag inte börjar med rökningen igen sen...då är jag bra dum.
Men många håller upp 9 månader, som en längre rökpaus bara för att sen börja på som vanligt.
Då sitter det enbart i huvudet, för själva nikotinet är man knappast beroende av då.

Igår var jag lite chaufför en sväng (som vanligt)
Skjutsade Tommie & Linus till Joel. Satt iofs där en stund och kollade på hockey så jag var inte superensam igår heller. (Go HV and Stefan Liv <3) :D
Men la mig typ vid elva...tar extra lång tid att somna när jag inte har sällskap bredvid mig har jag märkt..
Framåt fem-sex kom T hem och börjar stöka runt.
Såå fruktansvärt irriterande...
Han ställde sig och gjorde massa mackor som skulle in i ugnen, men sen går smartskaftet och lägger sig.
Var väl inte så hungrig ändå rå?
Men han gick iaf upp för att ta ut mackorna...och sen till sängen igen...
Tyckte det började lukta skumt så jag lära kliva upp och kolla...
Då har han stängt av ugnen men satt i gång en spisplatta...den var alldeles röd...
Så det var ju tur jag kollade det.
Och sen vilka jävla timmerstockar han ska dra när han pimplat öl. Fy fan vilken lång morgon.
Sen upp och jobba bah.

Efter jobbet, hem och lagade mat.
Sen har jag pendlat mellan dator och tv. Trökigt.

Guitar hero 3 tycker jag nästan är skoj nu...har klarat allt på easy nu (STOLT)
Och börjat på medium där jag klarat några stycken...
Men jag blir så sönderstressad av alla färgglada fläckar så jag får sammandragningar..hehe inge nice.

I morrn ska jag hänga med till S-vall med jobbet.

Och nu...sova? Hmm jo jag är ganska trött tror jag..Nattipatti!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0