Magknip

Ja fy baljan...
Det måste vara järntabletterna (niferex) som gör att jag får dom här fruktansvärda magknipen.
Idag trodde jag allvarligt att det var dags att föda... Det gjorde såå ont och kom i intervaller...
Men sen gick det över som tur var...
Om det fortsätter så här varje dag kan jag inte fortsätta med dom.

Annars är det livat och glatt i kaggen. Det rör på sig hela tiden.
Men tur är väl det, annars skulle jag bara bli orolig. Men lite vila kan den ju unna sig ibland :)

Börjar bli trögt att jobba. Igår var jag helt slut i kroppen när jag kom hem. Gick och la mig direkt.
Det är ju inte ett tok-ansträngande arbete jag har men vissa saker kan bli väldigt tunga.
Jag orkar ju inte stå eller gå mycket heller. Får så äckligt ont i benen och fötterna.
Ryggen och höfterna känns lagomt instabila.
Och det läre inte bli lättare heller.

Hoppas chefen skrivit på alla papper om HP snart så jag kan skicka in så man får se vad dom säger.
Just nu känns det tveksamt om jag kan jobba 2 månader till som jag hade planerat...

Jäklar vad klockan blev mycket...har suttit och lirat guitar hero i kväll så tiden bara flyger i väg =)
Well...nattinatt!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0