Sen present

Idag var vi på bvc igen.
Fick vänta en halvtimme på att komma in...segproppar!
Lillan växer och växer.
Vägde 4220 gram nu och är 55,5 cm lång! En riktigt lång dam börjar hon bli!
Bvc-tanten tyckte hon var så duktig, lika vaken och nyfiken som förra gången, och log gjorde hon också.
Hon har även börjat följa med med blicken har jag märkt, om jag går förbi henne så vänder hon huvudet och kollar :)

Sen tog vi en snabbis på stan. Sen promenad runt lillfjärn.
Sen kvantum.

Hem lagade mat. Fläskfile, kroketter och bea...yumm!

Och nu har jag och Isabelle legat och vilat ett bra tag så nu kommer man väl inte kunna somna i kväll.

Jag är väääldigt godis-sugen nu må jag säga! Hoppas Tommie köper hem lite.

Fick förresten en vääääldigt sen födelsedagspresent av Tommie. Han har ju vart pank ett antal månader men nu fick jag iaf ett presentkort på en ansiktsbehandling (den lyxigaste). Nice :)
Fast gruvar mig lite. Det gjorde ju så ont förra gången när dom skulle klämma alla porer på näsan..hehe usch!

Nu kom T med goooodis! En fet chokladkaka och ostkrokar...ojoj blir till att svulla i kväll nu...
Men sen måste jag nog lägga av med sånna dumheter om jag ska få bort mina överskottskilon.

Men men...trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0