Sjuk

Försöker väl uppdatera litegrann då.

Livet med lilla Isabelle rullar på. Man börjar komma in i mammarollen nu.
Är så jobbigt att jag är sjuk bara!

Var till bvc idag. Lillan hade gått ner i vikt igen så nu blir det att pendla med ersättning.
Stackarn. Hon har legat fastklistrad vid mitt bröst hela helgen men har tydligen inte fått i sig tillräckligt.
Kan ha med att mina mat och sömnvanor har ändrats drastiskt också så då kan mjölken bli lite kass.
Ska dit på onsdag igen!

Nu ligger hon och sussar. Läre passa på jag också. Det är hon som är bossen när det gäller sånt.

Även fast det känns bra tungt och jobbigt ibland så har vi verkligen haft turen som fick en så underbar flicka.
Älskar henne mest av allt!

Mer kommer väl framöver, med förlossningsberättelse och så...

Tack för oss! Kram hej!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0