Första smakisen

Idag fick Isabelle smaka på nåt nytt.
Potatis och blomkålspure. Usch, det såg så snuskigt ut. Var nog ganska smaklöst. Jag vågade inte prova...hehe...
Men så sura miner gjorde hon då inte. Hon såg lite förvånad ut. Tror hon inte svalde ner så mycket direkt, men det var nog en upplevelse. Hon ville då ha mer och mer, det märktes ju. Blev lite sur när vi var färdig.
Får fortsätta i morrn. Men roligt att hon börjar bli så pass stor, så småningom kan man ju då minska på amningen och sen sluta helt. Kommer bli lite tråkigt på ett sätt eftersom det är ganska mysigt med sån närhet man får då, fast man blir ju väldigt fast. Kan ju komma ut på mer roligheter sen när Tommie eller nån annan kan ge mat.
Men det kan ju ta tid att avvänja dom från amningen. Får se när hon känner sig redo.

Åh nu var det nån surgubbe från hyresgästföreningen som plingade på dörren. Precis när jag lagt lillan. Men hon vaknade inte iaf som tur var...somnade lika tyst i kväll med.
Gubben påstod iaf att ALLA var med i deras förening och det kostade ju bara 76 kr/månaden. Det är 76 kr för mycket tycker jag. Vi har ju vart med där förr när vi bodde på domaregatan med privata hyresvärdar, men nu känns det bara onödigt.
Tror knappast dom kan hjälpa oss med nåt.
Så han fick ett nej tack. Inte ens hejdå sa han sen.

Hade planer på att ta en tripp till ljusdal idag eftersom mami var ledig, men jag ville inte ge mig ut i det här skitvädret så vi har suttit inne hela dagen. Blir ju tokig. Jag vill ju ha nåt att göra!! Fick som tur var besök i kväll så Bellan fick underhållning av faster och kusinerna!

Snart är det desperate housewifes. Ooo me like!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0