Lucia

Jao då har det gått nån dag sen sist.
Har väl inte gjort så mycket speciellt.

Igår var det idol-final. Jag tittade INTE på den.
Kollade på film med Tessa&Beckis i stället.
Tänkte kolla på idol-reprisen i morrn om jag kommer ihåg.
Gjorde ett tappert försök att undvika se vem som vann. Men det gick inge vidare eftersom jag råkade zappa förbi fyran där Kevin stod och sjöng vinnarlåten. Skulle nog vart svårt ändå...hehe men men...man visste ju redan att han skulle vinna.

Idag gjorde jag älgstek. Blev inte lika gott som förra gången. Synd de.
Var även ut på en promenad, men höll på och frysa i hjäl så det blev en kortis. I need a mössa!

Vi skjutsade nyss i väg Tommie på festligheter. Så nu ligger lillan och jag sitter här solo.
Ganska skönt faktiskt. Var ett tag sen sist.

Förresten sov Isabelle typ 11 timmar i natt utan att vakna en enda gång! Vaknade vid sju och tog över henne till mig då.
Så härligt! Var längsen sist. Men stackarn var såå kall. Hon sparkar ju av sig täcket hela tiden. Skulle haft nån slags sovpåse...

I morrn kommer några i familjen hit. Nice.
Men Happy Lucia då!



Hade stora mössan med kindlappar på när vi tog den kalla promenaden :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0