Mera mat

Idag åkte vi ut och åkte allihop, men vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen, så tillslut bestämde vi oss för att åka till faster Elin. Satt där ett tag, fikade och kikade på tv.
Sen blidde det öb. Letade röda ljus till våran ljusstake, men hittade inga så det blev gröna i stället. Men det funkar också.
Också vidare hemåt. Tänkte göra lasagne men var så jäkla hungrig så det blev spagetti och köttfärssås i stället. Det gick fortare. Och Isabelle fick mera pure idag. Och nu åt hon utav bara den. Gav det som var kvar i burken och hon var helt till sig. Så det är ju roligt att hon tycker om det.
Sen har man väl inte gjort så mycket mer än det vanliga.
Badat och lekt med Isabelle.

I morrn är det fredag igen. Fick förfrågningar om att komma till Ljusdal. Men ska ju dit nästa vecka så tror jag skippar det.
Och mamma jobbar ju i helgen så hinner knappt träffa henne, och hon är ju prio ett liksom... :D
Ska på julbord i järvsöbaden på onsdag med jobbet. Ska bli trevligt. Bara jag hittar nån lämplig barnvakt. Mommen jobbar ju såklart. Kanske morfar har lust...

I kväll åker T och jobbar. Alltid när det är snöoväder måste han köra. Inge kul alls. Brukar ta sån lång tid då.
För mig blir det väl criminal minds.

Jaojao...det var dagens!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Säg till om det inte skulle lösa sig på onsdag för isåfall hjälper jag mer än gärna till :)

2008-12-04 21:28:33
URL: http://cochise.blogg.se/
Linda

Saknar er nu! Men i jul ska vi banne mig ses!Helkväll ska vi se till att ordna=)

2008-12-05 11:33:32
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0