Shake your booty

Idag har det vart en bättre dag.
Kanske för att vi sov lite längre och åkte sen ut och åkte lite bil direkt... Bellan trivs i bilen som tur är.
Åkte och handlade på träffpunkten...ica öster alltså... VARJE gång jag vart dit har jag sagt att jag aldrig mer ska handla där, men nää jag åkte dit bara för att få lite omväxling. Men det är så värdelöst. Finns inga bra grejer och det som finns är skitdyrt... dom har flera kronor högre priser än kvantum och andra affärer. Nä jag handlade mjölk och bröd. That´s it.

Sen hem. Lekte lite. Isabelle gillar när vi kör "shake your booty-sången" och igår när hon var sur sjöng jag med och dansade till kanye west - stronger och då skrattade hon också. Jag såg väl förjävlig ut antar jag...haha...

Spagg och köttfärssås idag. Just ja...recept-kategorin...tar det snart då...
Fast det kommer bara vara superenkla recept som förmodligen alla redan kan.
Jag har typ grädde, salt, peppar och vitlökskrydda i allt jag gör... :D
Men det är ju kanske lite inspirerande om man inte vet vad man ska göra för mat!

Annars har jag tvättat 4 maskiner idag. Isabelle följde med sin far till famor&farfar så jag har fått tvättat och vikt och bytt sängkläder, och diskat..och druckit kaffe och käkat lussebulle i godan ro! Skönt! Man blir ju så superstressad när man hör henne gnälla och grina. Men nu längtar jag efter mitt lilla sockergryn, men snart kommer dom väl hem.

Nä nu blire recept!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0