Illamående

Jag mår illaaaa!!!!! Och är tröööött....Man kan ju tro jag är gravid.
Tror det var mammas hemlagade godis som gjorde sitt. Man ska inte äta för mycket mörk choklad tror jag...blä.

Idag vaknade Bellan 6.38 och var pigg som en mört och hade inga planer på att somna om.
Ooo så trött jag var...men men bara att kliva upp.
La na senare i vagnen och gunga lite på den och tammetusan att hon somnade. Har aldrig hänt förr så där mitt på dagen.
Det ska jag fortsätta med. Hon sov kanske uppåt en timme. Jag la mig och somna i sängen.
Men sen kom mamma, syster och morbror och plingade på dörren som galningar så alla vaknade.
Fikade lite. Sen drog vi ner på stan. Gick i affärer.
Hittade massa möjliga julklappar som jag inte kunde köpa. Fan ta fattigdom och elände.
Sen frasses. Isabelle fick sitta i en sån där riktig barnstol för första gången. Hon såg lite för liten ut där men kul för na att komma upp i världen. Smaskade dock på bordet som kanske inte är så superhygieniskt.

Sen hemåt bah... Hade Sandra & Bakon på besök.
Satte upp en gunga till lillan också. Är nog lite för liten för den med men hon verkade iaf ha lite roligt för en stund.

Men nej nu ska jag tjöta på Tommie att stänga av spelet så man kan se walle.
Ciao!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0