Välkommen till världen

På annandagen kom Isabelles nya, färska kusin ut i världen :) Kl.16.53 om jag inte minns helt fel...
3245 gr och 50 cm lång.
Vi var och hälsade på dom igår. Och oj sicken liten söt gobit det var. Höll henne en stund och hon var ju lätt som en plätt.
Isabelle däremot är ju inte så lätt att bära på längre.
Det går ju så fruktansvärt fort alltihop.
Men det är kul med en till tös i familjen. Hon och Bellan kommer nog hitta på många hyss tillsammans under årens lopp. Kul att ha en kusin i sin egen ålder!

Annars har väl inte mycket nytt hänt... Dagarna går...
Var och tränade idag. Handlat...

I kväll fick Tommie lägga Isabelle för en gångs skull. Har alltid blivit jag av gammal vana, men hon har verkat bli så väldans mammasjuk på sistone och så vill vi inte ha det. Visst, mysigt på ett vis att hon gillar mig haha nä men vi får ta och turas om. Hon verkar ju inte så förtjust i nån nuförtiden. Gnälligt värre.
Måste verkligen få ordning på hennes dagssömn! Varje dag är en kamp för att få henne att sova. Och nu är det inte alltid tutten duger heller. Hon verkar vara less på min boobie bara för det kommer för mycket och då sätter hon i halsen, hostar och ger upp. Tålamodet är lika kort som en loppa på ett sandkorn.. (öhm jaa jag kom på det själv.)
Men hur som helst gick det jättebra när pappsen nattade också.

Nu äre filmtime!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0