Rörelser?

Kände nånting mystiskt när jag låg i soffan nyss.
Kan ha varit en bebbe eller nånting som har med bebben att göra iaf.
Sträckte ut mig ordentligt och då börja det kännas skumt i magen, så kände jag att det blev en hård bula på högra sidan av nedre magen. Efter ett tag försvann den.
Det var nånting nytt :D
Annars har jag känt små buffar där inne...som nån petar på en inifrån.
Fast det kan ha vart nå annat...Lätt att inbilla sig när man hela tiden ska känna efter :)
Svårt att veta hur det ska kännas när man inte vart med om det förr.
Men det är kul att det känns nånting där inne iaf =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 13:46:27
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0