Ultraljud

Igår var vi på ultraljud och träffade våran bebis för första gången.
Så underbart!
Var så orolig innan. Hade föreställt mig alla möjliga tänkbara skräcksenarier.
Men allt såg bra ut sa barnmorskan.
Armar som boxades, ben som sparkade, en ryggrad som sträckte på sig, en mun som gapade, och det viktigaste; ett hjärta som slog.
Kan inte beskriva känslan när jag låg där. Helst skulle jag vilja ligga där hela dagarna men man får tydligen bara gå på ett UL om det inte är nå spec. Det är ju lite tråkigt.
BF: 30 Juli.
Åh vad jag längtar till sommaren!



image3

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Moster Amanda!

=)

2008-02-19 19:09:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0