Bm-besök igen

Var på mvc idag igen.
Träffade en ny barnmorska eftersom min hade semester.
Den här nya önskar jag att jag hade haft från början. Hon var sååå mycket bättre och trevligare.
Frågade mer frågor och berättade mer om allt möjligt.
Min vanliga vill ju att det ska gå så fort som möjligt när man är där verkar det som.
Men men...sent att ändra sån nu :P
Kanske får ta den andra nästa gång om det blir nån!
Hon påminde också om att jag borde packa bb-väskan inom en snar framtid...
Varför gör jag inte det?
Jo jag ska tvätta bebiskläderna i morrn så då kan jag packa ner dom iaf =)
Men måste banne mig köpa fler...

Efter 36 hela veckor...

Blodtrycket var bra, kommer inte ihåg hur mycket men...
+19 kg sen inskrivningen i vecka 10
Huvudet låg långt ner men var fortfarande ganska ruckbart
Ryggen låg på vänstersidan och rumpan långt upp till vänster
Hjärtljuden var uppe i 150-160...(tjej-hjärtljud helt plötsligt) men det var väl för lill*n var vaken =)
Sf-mått på 34-35...så nu låg jag på vanliga kurvan igen
Hon sa att den hade nog haft en tillväxtperiod förra gången jag var där och kurvan pekade uppåt.
Nästa gång ska vi göra en graviditetssammanfattning och skriva upp önskemål inför förlossningen i min journal.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0