Budapest

Idag klev jag upp redan klockan 11 =)
Gjorde mig i ordning och åkte ner till stan och tog en fika med Jenny och hennes barn.
En budapesttårtbit satt där den skulle!

Gick sen mot bilen och surrade i telefon med den andra jennie.

Gjorde ett klent försök att gå runt lillfjärn...gick en liten bit, sen insåg jag att jag måsta vända.
Det gjorde fööör ont och jag började bli lite fööör kissnödig.
Åkte i stället på kvantum och shoppade, snackade lite med Anti å så...

Hem vilade, lagade pasta & baconsås...

Tommie åkte i väg och jobbade igen. Ser han knappt. Jobbar på nätterna och sover på dagarna.
Så nu sitter jag här solokvisten.

Men i morrn kommer lite flicks hit, och om det blir finväder kanske vi drar på maln.
Sen hänger jag med till Ljusdal.
Jag är då där och ränner jämt...Men I like it!
Där blir man lite bortskämd av mami...härligt :)

I kväll är det jag och en liter jordgubbar som gäller!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0