IKEA

Idag har jag vart på IKEA med mamma hela dagen!
Det har vart sååå jobbigt...ingen ac i bilen, hett som fan, och jag har gått och gått och gått...
Fingrarna ser ut som krokiga korvar och fötterna som jag vet inte vad...it hurts!
Men jag hittade iaf det mesta som jag letade efter;
En skötbädd (bord vettefasen vad vi ska ha...men det är ingen prio 1 direkt), täcke, kudde, sängkläder till spjälsängen.
Spjälsängen fick vi förresten av svärmor och den är sååå fin så, fast vi har inte monterat upp den än...
Köpte även en plastblomma till balkongen, potpurri, grytvantar, stekpanna, termos, present till brorsan som snart fyller år, babyjeans, amningsbh:ar (tog två kupor större så hoppas dom passar, det sägs ju att boobsen växer till sig ordentligt sen...), åsså massa göttans såklart.

Käkade massa där borta såklart...2 korvar med bröd, sen kotlettrad med pommes o bea, chokladmousse o kaffe till efterrätt...och all den oändliga drickan som man får ta....gud va gött det är med läskeblask =)

Nu är jag i Ljusdal...igen!
Ska fixa frillan på torsdag så....sånt kan man ju inte göra i Hudik...hehe...jag litar inte på dom!

Well...slut som artist nu...god natt!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Gud, tänk vilka monsterboobs du kommer få :D

2008-07-15 23:37:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0