Just like heaven

Idag vaknade jag framåt 10, upp käkade frulle, gick och la mig, sov till ett...
Upp, drog till farmor..
Hem till mor och käka.
Till brollans med Elin och käka mjukglass.
Lånade film av Linda (just like heaven), kollade på den med ellan...
sen lite mer tv och snack...
Vi vill ha en tjejkväll...undra om vi kan få ihop det när alla är lediga och ingen bebbe är kommen än...
Det vore väl nåt :D
Nu kom mamma in och frågade om jag ville ha nåt att äta...hon började prata om räkmackor o grejer men sen kom det fram att hon inte hade nåt hemma, så nu erbjöd hon mig ett stekt ägg i stället...hehe hmm lite skillnad!
Nu har jag duschat och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Imorrn choppchopp!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

haha stekt ägg :D

2008-07-16 23:41:08
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0