Narnia

Idag kom farmor & farfar på besök...
Fikade och pratade lite.
Farmor skulle ut och tågluffa i morrn och fyra dagar framåt...hehe...det kan man ju göra om man inte har nå bättre för sig =)

Och så var Bakon & Sandra och hälsade på.
Fikade lite till och körde lite guitar hero som vanligt!

Var på bio äntligen!
Kollade på narnia - Prins Caspian.
Den var lite larvig då och då...tycker såklart att den första var mycket bättre!
Och så störde jag mig på alla töntar som skulle skratta hela tiden fast det inte ens var roligt.

Bebben höll på och böka runt i magen heeeela filmen så jag inte kunde koncentrera mig också...

Efter bion var vi till söderrå och sen vidare till solbågen, först till B & S, sen till Lajnie (krymplingen) och lämna hans grejer.

Nu har vi käkat lite kvällsfika...cocosyoghurt är så himla gott...det kan jag rekomendera!
Det smakar utomlands!

Well...det var den dagen!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

tänk att jag har gått och spanat på den där cocosyoghurten länge nu...man kanske skulle ta och göra slag i saken :P

2008-07-08 13:09:57
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0