Söderrå

Så då ska man spendera helgen i söderrå.
Tommies mor & far, mfl. har åkt neråt i landet...Först på cruising i västerås, sen fortsätter dom ner till Göteborg för att se Bruce Springsteen!
Så då ska vi vara här och hålla lite koll på Tommies bröder så dom inte håller på med nå bus :P
Fast i morrn sover vi nog hemma. Dom håller ju på och fixar i badrummet här, och man kommer inte få gå på golvet på typ 24 timmar så då kan man inte gå på toan heller, och det går ju inte för sig. Jag som är där och ränner hela tiden...

Idag har det vart tokvarmt...försökte sola lite, men det gick väl sådär!
Jag har tvättat litegrann...
Beställde ost o skinksallad från pizzahuset som enbart bestod av just ost och skinka utan sallad.
Mysko...men gott ändå.
Klämde även i mig en liter jordgubbar alldeles själv.

Tommie har åkt i väg och jobbat. Blev sent i kväll så han kommer väl inte förrns 6-tiden i morrnbitti =/
Kul att åka långtradare i Västerås i natt!
Kanske man ska hänga på i morrnkväll så kan jag hoppa av och gå en runda :D

I tisdags var jag ju på massage igen!
Fick gaaanska ont i magen den här gången med, men jag härdade ut...hehe...är ju skönt ändå...
Och så körde han armbågarna rätt i arslet på mig...eller ja skinkorna då...det kändes ganska obehagligt...
Men nu blire väl ett uppehåll därifrån...har två gratisgånger kvar. Men man får la se när man får tid igen!

I morrn vill jag gå på stan känner ja!
Hojjhojj!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0