Dagens

Dagarna går och går och jag gör iiiiingenting vettigt alls!
Ganska skönt egentligen...
Fast det är ju lite grejer att ordna med...men men...tar det sen nån gång.

Dom här senaste dagarna har vi suttit i söderrå hela eftermiddagarna...
Tommie jobbar och sliter om nätterna.
Själv sitter man vid datorn hela nätterna.

Har sett att många bloggare kör med en "dagens"...tänkte göra det jag med för att fylla ut lite med ibland...

Dagens...

*Sysselsättning: Tog ett fotbad faktiskt
*Shopping: Handlat lite på dollarstore :P
*Humör: Glatt
*Mat: Kyckling i ugn med fransk senap-sås med ris
*Låt: Over the rainbow
*Tv: Big shots
*Kläder: Gråa capri-mjukisar, svart tischa
*Ris:
*Ros: Christer Sjögren i allsång på skansen :D

Nå fler grejer man kan sätta dit på dagens månne?
Det kan ju komma att variera från gång till gång...
Men men...nu kanske jag ska lägga mig en stund!
Klämmen!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Sätter mitt ris till Arja på skansen, usch vad illa det lät.

2008-06-25 12:39:18
Malle

Oj glömde visst riset...haha bra att du satte dit det då

2008-06-25 15:26:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0