Hammarstrand

Igår morse åkte jag, Tommie och Lars till Hammarstrand (där dom spelade in "allt för byn").
Själva vägen dit var ganska kass. Men omgivningarna underbara!
Åkte längs indalsälven, djupa dalar och höga berg...beutiful!
Hela Tommies familj skulle vara där över helgen i en stuga så vi åkte och hälsade på litegrann!
Kollade på hillclimb...100 spänn att gå in...inte värt det! Plus att man måsta gå upp för ett berg typ...Och det är inte min kropp gjord för nu förtiden. Fyfan va slut jag blev.
Folket som var där var ju snäppet värre än i Ljusdal.
Det fanns spår av brylkräm i varje frilla, jeansvästar och norrlands guld.
Nå väl...låt dom hållas!
Sen åkte vi tillbaks till stugan och käkade tacos.
Vi var typ 100 pers kändes det som.
Åkte i genom "centrum" på kvällen då det var cruising men vi fortsatte rakt fram och hem!

Idag sov vi läääängelänge....Tommie hade vart vaken två dygn så det förstår man ju.
Men jag...jag sover länge bara för att...

Lars och hans lilla Elin kom tillbaka med bilen idag, som han lånade i natt.
Fikade lite här med dom och Elin berättade om lakritstomtar, mm.
Åkte till söderrå.
Sen hem.
Kollat tv...

Till veckan har jag faktiskt mycket inplanerat för en gångs skull.
Massage, mvc, tvättid, besök från mor och så ska vi sussa i söderrå hela helgen!

Kul att ha nåt att göra då!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0