Massage

Väcktes av en rörmokare som ringde i morse.
Hade ringt och tjatat på han igår om att vi vill få dit våran diskmaskin nån gång, så då sa han att han skulle komma efter halvtio.
Jag var inte hemma då, men Tommie hade snackat lite med honom och till slut blidde det att vi slapp betala dom 700 kronorna det vanligtvis kostar att byta kran...tjoho så bra =)

Själv var man i Näsviken på massage då.
Åh vilken känsla att få ligga på mage.
Han hade ju sån där bänk med ett stort hål för magen. Det var nice.
Skönt för ryggen också att bli knådad, men fick så ont i magen när jag låg där så jag kunde inte slappna av.
Kändes som det var dags...massa sammandragningar och skit...
Beställde tid om en månad igen, får vi se hur det går då...Kommer väl inte hinna med så mycket sen.

Efter niken åkte jag till Ljusdal, var ju ändå på väg liksom =)
Så jag har suttit här hela dagen och svettats som en jävla gris.
Har legat ute och stekt mestadels av dagen.
Men till slut måsta jag gå ner i källarn och kyla av mig.
It´s sooo hot hot hot!!!!!!
Vet inte vart man ska ta vägen ibland.

Fick grillat idag, och tårta till efterrätt...så yumm!

Var ut och åkte lite med mami i kväll, såg några studenter och andra ungspolingar på köpingen och jonsparken. Dom har då verkligen tur med vädret!
Jag vill också ta studenten igen!

Var också ner till älven där kusinen Stefan köpt stuga. Jättemysigt!

Men nu vet jag icke vad jag ska göra. Kommer inte kunna sova heller...blaj...
Hmm men hojj då!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0