Sommarlov

I fredags fick Tommie sin första, riktiga körning.
Jag hängde på som lite stöd :)
Vi skulle åka ner till Västerås och byta lastbil där och åka hem.
Ganska soft liksom.
Förutom att vi måsta vänta 2 timmar på den andra bilen.
Lagomt less man var när man satt i Västerås i en parkeringsficka mitt i skogen mitt i natten!
Åkte 19.30, kom hem kl 7.00....Gahh va sur jag var då!
Hem och la mig, sov två timmar, sen upp och jobba.

Jag som tänkte vara pigg och alert på min sista dag på jobbet, men i stället satt jag där som en zombie.
som tur var fick jag sluta tidigare.
Så nu har man sommarlov. Känns väldigt skumt men skönt.
Så vad ska jag hitta på idag då?
Tror jag ska ta solstolen ut på framsidan här...så är det andra som gör iaf...
Vi har ju ingen sol på våran balkong...någonsin =(

Tommie fick visst en till körning idag. Ner till Sthlm. Så nu blir man väl ensam hela dagen lång.
Bra att han får köra men han är nog lagomt trött idag...somnade sent igårkväll och började fyra i morse.
Stackarn...

Nä nu ska jag ringa och boka tid för massage.
Have a nice week!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0