Sweden sucks

Igår kom tjejen och kollade på mazdan.
Det som inte var så bra var att hon hade sin kompis med...som var typ mekaniker...
Så när dom provkörde så hörde ju han alla möjliga skavanker och fel...DOH!
Men men hur som helst skulle hon väl höra av sig igen om hon var intresserad...
Har inte hört nåt idag men...

Idag har jag dammsugit och skurat.
Myyycket ansträngande faktiskt.
Allra helst skurningen, vet inte hur jag förlänger moppskaftet så jag har fått gått omkring böjd som typ Quasimodo...
Och dammsugargrejen råkade jag kila fast i tv-hyllan där bakom liksom... Så fruktansvärt typiskt mig...
Så då måsta jag krypa omkring och slita loss den där bak...inte det lättaste nej!
Men nu äre relativt rent...

Kollat på fotboll i kväll.
Sverige-Ryssland.
Jag är ingen fotbollsexpert men herregud vad ryssarna var sååå mycket bättre än oss...
Vettefan vad Sverige höll på med... Ljusdals F14 skulle fan vart bättre...
Dom bara småjoggade omkring...
Lagerbäck sa ju innan matchen att dom inte skulle stressa...
Jo jag tackar ja...dom behövde väl inte överdriva sitt lugna tempo!
Wellwell...bättre lycka om två år då.

Tompie jobbar.
Det är både skönt och tråkigt på samma gång.
Skönt att chilla för sig själv här hemma utan att behöva lyssna på hans skitlåtar och skönt att nån av oss är ute på och tjänar en hacka :P Min föräldrapenning kommer ju bli askass =(
Men samtidigt ganska ensamt...han brukar ju liva upp stämningen ganska rejält annars...

Nu har jag vräkt i mig massa choklad och känner mig fetare än nånsin...men är i stället sugen på saltlakrits.
Men det har vi inte hemma som tur är!

I morrn kommer mammsen & Rändie...åker med dom till Ljusdal då och stannar där i midsommar tror jag...

Heddå!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0