Bil?

Nu är jag ledig tills på måndag. Vad göra dårå?
Idag sov jag till över 12...la mig vid tio igår...14-timmars sömn är skönt ibland =)

Igår var vi och provkörde en volvo v70 240 hk T5:a och bla bla bla...

http://www.blocket.se/vi/14073691.htm?ca=5_s

Den gick riktigt nice...men känns lite ostabilt i ekonomin när inte Tommie riktigt fått jobb än.
Avbetalningar och en förjävla dyr försäkring...det är ett helvete att vara ung...hehe..
Nä usch.. så jag tror vi väntar ett litet tag och fixar kombi senare...
Har ju några månader på sig...
Ska till banken nästa vecka så får man väl kanske ett lånelöfte så får vi la se vad de blir...

Frågade vad dom kunde ge för mazdan också...men eftersom det är skumma buller och sånt i den fick vi ett skamligt bud så den gubben gick inte...blir blocket ändå...

Snart helg... inga som helst planer =/ blaj




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0