Boring

Dra mig baklänges vad tråkigt man kan ha.
Har kollat på melodifestivalen -andra chansen.
Sibel och Nordman gick vidare precis som jag tyckte!
Tommie somnade för längesen. JÄMT JÄMT JÄMT på lördagkvällarna...
Orka stanna uppe och hålla mig sällskap.

Åkte till ljusdal igår.
Kollade lite på bandy när Rändie spelade. LBK-SAIK 10-1...gött för dom..
Åsså let´s dance på kvällen..precis som vanligt.

Idag åkte jag mamma och Amanda till jarse för att fika för omväxlings skull.
Där var det bra mycket lugnare än finess.
Käka god räkmacka.
Sen åkte vi och hälsade på moster Gunilla och fick lite mer fika där.
Hennes bullar är underbara.
Hon hade börjat sticka bebiskläder till oss..hehe..gulligt.

Sen drog jag mig hemåt.
Beställde pirre...Tog en promenix...
Sen bara suttit och drygat här...kan inte klockan bli lite mer så jag kan sova?



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
sarah

räkmacka är gott men håller inte med om att sibel skulle vidare :)

2008-03-08 22:27:21
URL: http://ihuvudetpasarah.blogg.se
Andreas/Crapshack/Freeradical

Ooh, hur var det i Jarse? Jag har inte varit där nästan något sen vi flyttade till Färila :( Jag längtar "hem" ^^

2008-03-08 22:31:39
URL: http://blogg.freeradical.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0