Helgen

Fredag

På kvällen hängde jag med på bockarna med Tommie, Linus, Bakon och Sandra.
Första gången på flera månader.
Där var det mesta sig likt. Samma folk, osv.
Fast dom hade bytt plats på kill och tjej-toan...mycket mysko...
Satt i baren med en fanta och såg hur folk gjorde bort sig.
Kändes som nån hade skitit på sig alldeles bredvid mig...2 ggr...grossepajen då!
Linus hade spenderarbyxorna på sig iaf...köpte shots hit och dit...Men vad gjorde det, tyckte han?!
Får se hur det kändes dagen efter då...
Efter ett tag blev alla så äckligt fulla så då åkte jag hem.

Vid halvfemtiden ringde telefonen.
Det var Tommie som informerade att han och Joel var på akuten pga. en pajad näsa.
Dom ville ha cigg och skjuts.
Snäll som man är var det bara att kliva upp och åka på statoil.
Där var det massa fyllon...fortfarande? hmm...jaja...
Skjutsade hem Joel och hans bautanäsa och sen hem, äta och sova.

Lördag

Åkte till ljusdal på middag hos pappa och Helen, med farmor, farfar och min faster.
Svingod mat.
Allt sånt som gravida helst ska undvika åt jag..måsta smaka litelite iaf.
Förrätten var nån liten slags tunnbrödrulle med gravad lax och räkor.
Varmrätten var fläskfile´med nån ädelost och potatisgratäng.
Efterrätten var fruktsallad och grädde och kaffe och morotskaka på det.
Hualigen så mätt man blev, men trevligt trevligt.
Fick skjutsa hem två allt för lulliga far-föräldrar sen.
Sen hem och kollade melodifestivalen.
Inte så otippat att Linda och Charlotte gick vidare...

Söndag

Upp och hoppa skaka rumpa.
Åkte och lämnade bilen på verkstan för att fixa spindelleden som inte gick i genom besiktningen.
Så nu har jag mamis toya i veckan.
Familjen åkte till Idre och blir borta till torsdag så jag åkte hem till hudik rätt så tidigt.
Tvättat och donat.

Vart ledig en hel vecka nu men i morrn är man tillbaka i verkligheten.







Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0