Påsken

Så börjar påsken lida mot sitt slut...
Är ju ingen speciell högtid imo, har mest jobbat.

På skärtorsdagen åkte jag till ljusdal.
Tog en fika på finess med Elin & Linda.
Var på spring in för att klippa och slinga mitt hår.
Det blev ganska okej. Men köpte ett silvershampo också för att få bort vissa lite för gula inslag.
Sen blev det till att jobba lite extra på änglagård. Där var det lugna puckar.

Långfredagen kändes faktiskt ganska lång ja...
Klev upp relativt tidigt för att åka och hälsa på pappa och Helen som var på angeltävling på gunnarsbosjön.
Men där fick dom inte mycket till napp.
Solen sken på fint men det blåste isigt så där blev jag inte kvar länge.
Drog mig upp till farmor och fick lite soppa i stället.

Sen till mami på påskmiddag. Åh vad jag älskar pannacotta med annanas, hallon och björnbär!
Sen åkte mammsen och Leffe (Stefan) till Los på party i nån stuga...
Elin kom och höll mig sällskap lite. Sen åkte vi på prix och sen vidare till Madde.
Satt där och väntade på att hon skulle äta sin frysta pizza osv, sen skjutsade jag flickorna dit dom skulle och sen for jag hem till hudik.
kollade på lets dance, sen vidare till Bakon & Sandra, skjutsade dom på ferre, sen hem och sussa.
Vaknade av en plingande dörr mitt i natten.
Tydligen Tommie som ramlat in i dörren för sen låste han då upp med egna nycklar...
Sen kräkor lite hit och dit...mysig natt!

Påskafton var det jobb.
När jag kom hem var Tommies familj här och hade med sig smörgåstårta. Härligt. Slapp man laga middag.
Tommie däremot var inte så jättesugen på nån tårta...
På kvällen film. Enchanted, lite småmysig tycker jag =)

Idag, påskdagen, jobb.
Tog en promenad runt lillfjärn, hade sällskap av Elin i telefonen hela vägen runt och hem.
Där fick man höra diverse skvaller sen helgen.

Jag hatar min bil btw...stötdämparna är åt helvete, stereon är död...Hur ska jag kunna sälja den till ett rimligt pris? VA?
Ska i väg och kika på ny bil till veckan. Hoppas den är kvar bara...

Nä men dåså...hoppas alla haft en glad påsk...min har det inte vart nån större fel på!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Amanda

du nämde inte ens mig EN ENDA gång :(:(:(
fy dig

2008-03-24 11:16:49

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0